Association de mots MS/GS - پۆلی چوارساڵ و پێنج ساڵەکان وەرزی یەکەم






Etape 1 : Association de mots à consonance proche : -Présenter les différents mots-images. Demander aux élèves de les nommer.

- Associer deux mots ayant une consonance proche. Demander aux élèves de trouver la raison pour laquelle ces deux mots ont été mis ensemble.

- Leur demander d’associer d’autres mots parmi ceux proposés en suivant la règle.

Etape 2 : Memory des mots proches : - Placer ces mots face retournée au centre de la table. Demander à chaque élève de retourner deux mots et de les prononcer. Si leur consonance est proche, il gagne les deux cartes. Sinon il les repose.

- A la fin de la partie on dénombre les cartes, celui qui en a le plus a gagné.


  هەنگاوی یەکەم : كۆکردنەوەی  ووشەکان  کە دەنگەکانیان لەیەکەوە نزیکە :- ناساندنی  ووشە - وێنە جیاوازەکان . داوادەکەین   کە منداڵەکان  ناویان لێبنێن
 گرێدانی دوو ووشە کە  دەنگیان  لەیەکەوە نزیکە . داوا لە منداڵەکان دەکەین هۆکاری پێکەوە دانانی ئەو دوو ووشەیە بدۆزنەوە 
. داوالەمنداڵەکان دەکرێت ووشەکانی تر بە پێی هەمان یاسا پێکەوە بلکێنن
  هەنگاوی دووەم :لەبەرکردنی ووشە نزیکەکان لە یەکەوە:-  دانانی پەرەی  ووشەکان  بە هەڵگەڕاوەی لە ناوەراستی  تەختەکەدا 
داوا لە هەریەك لە قوتابییەکان دەکەین بە هەڵگەڕاندنەوەی دوو ووشە و خوێندنەوەیان ، ئەگەر دەنگەکانیان لەیەک بچن ئەوا یاریەکەیان بردۆتەوە و دوو کارت دەبەنەوە .ئەگەر نا  دایاندەنێنەوە 
.لە  کۆتایی یاریەکەدا  کارتەکان دەژمێرین ، ئەوقوتابییەی  زۆرترین کارتی  بەدەست هێناوە براوەیە  













Commentaires