Etape
1 : Association de mots à consonance proche : -Présenter les
différents mots-images. Demander aux élèves de les nommer.
-
Associer deux mots ayant une consonance proche. Demander aux élèves de trouver
la raison pour laquelle ces deux mots ont été mis ensemble.
-
Leur demander d’associer d’autres mots parmi ceux proposés en suivant la règle.
Etape
2 : Memory des mots proches : - Placer ces mots face retournée au
centre de la table. Demander à chaque élève de retourner deux mots et de les
prononcer. Si leur consonance est proche, il gagne les deux cartes. Sinon il
les repose.
-
A la fin de la partie on dénombre les cartes, celui qui en a le plus a gagné.
هەنگاوی یەکەم : كۆکردنەوەی ووشەکان کە دەنگەکانیان لەیەکەوە نزیکە :- ناساندنی ووشە - وێنە جیاوازەکان . داوادەکەین کە منداڵەکان ناویان لێبنێن
گرێدانی دوو ووشە کە دەنگیان لەیەکەوە نزیکە . داوا لە منداڵەکان دەکەین هۆکاری پێکەوە دانانی ئەو دوو ووشەیە بدۆزنەوە
. داوالەمنداڵەکان دەکرێت ووشەکانی تر بە پێی هەمان یاسا پێکەوە بلکێنن
هەنگاوی دووەم :لەبەرکردنی ووشە نزیکەکان لە یەکەوە:- دانانی پەرەی ووشەکان بە هەڵگەڕاوەی لە ناوەراستی تەختەکەدا
داوا لە هەریەك لە قوتابییەکان دەکەین بە هەڵگەڕاندنەوەی دوو ووشە و خوێندنەوەیان ، ئەگەر دەنگەکانیان لەیەک بچن ئەوا یاریەکەیان بردۆتەوە و دوو کارت دەبەنەوە .ئەگەر نا دایاندەنێنەوە
.لە کۆتایی یاریەکەدا کارتەکان دەژمێرین ، ئەوقوتابییەی زۆرترین کارتی بەدەست هێناوە براوەیە
Commentaires
Enregistrer un commentaire