Les chiffres MS/GS - پۆلی چوار ساڵ و پێنج ساڵەکان وەرزی یەکەم




Réaliser à la pâte à modeler les chiffres de 1 à 5 et mettre les collections dans l’ordre.
Les élèves réalisent des colombins avec la pâte pour façonner les chiffres de 1 à 5 puis font des boules à côté pour représenter chaque quantité.
Objectif: définir les caractéristiques de chaque chiffre :
- Ceux qui contiennent des colombins posés verticalement, horizontalement, de façon oblique : 1,2 et 4.
- Ceux qui ont une partie arrondie nécessitant de recourber le colombin : 2,3 et 5.


دروستکردنی ژمارەکان  بە قوڕی دەستکردن لە ژمارە یەك تا پێنج  دانانی کۆمەڵەکە بە ڕیز 
قوتابیەکان ژمارەکانیان لە ١ تا ٥دروستکرد بە قوڕی دەستکرد   دواتر  تۆپەکانیان لە تەنیشتەوە دانا بۆ نیشاندانی هەر بڕێك 
ئامانج : ڕوونکردنەوەی تایبەتمەندی هەرژمارەیەك 
. ئەوژمارانەی لە هێڵ پێکهاتوون هێڵی ستونی و ئاسۆی لار پێکهاتوون : ١ و ٢ و ٤-:
. ئەوژمارانەی کە بەشێکیان چەماوەتەوە پێویستی بە هێڵی چەماوەیە  -   :٢،٣و ٥ 






















Commentaires