Réaliser
à la pâte à modeler les chiffres de 1 à 5 et mettre les collections dans
l’ordre.
Les
élèves réalisent des colombins avec la pâte pour façonner les chiffres de 1 à 5
puis font des boules à côté pour représenter chaque quantité.
Objectif: définir les caractéristiques de chaque chiffre :
-
Ceux qui contiennent des colombins posés verticalement, horizontalement, de
façon oblique : 1,2 et 4.
-
Ceux qui ont une partie arrondie nécessitant de recourber le colombin :
2,3 et 5.
دروستکردنی ژمارەکان بە قوڕی دەستکردن لە ژمارە یەك تا پێنج دانانی کۆمەڵەکە بە ڕیز
قوتابیەکان ژمارەکانیان لە ١ تا ٥دروستکرد بە قوڕی دەستکرد دواتر تۆپەکانیان لە تەنیشتەوە دانا بۆ نیشاندانی هەر بڕێك
ئامانج : ڕوونکردنەوەی تایبەتمەندی هەرژمارەیەك
. ئەوژمارانەی لە هێڵ پێکهاتوون هێڵی ستونی و ئاسۆی لار پێکهاتوون : ١ و ٢ و ٤-:
. ئەوژمارانەی کە بەشێکیان چەماوەتەوە پێویستی بە هێڵی چەماوەیە - :٢،٣و ٥
Commentaires
Enregistrer un commentaire