Les sons
Etape1: Emission d’hypothèses sur la provenance
d’un son
→Faire écouter les différents sons les uns
après les autres. Après l’écoute de chaque son, demander aux élèves d’émettre
des hypothèses sur leur provenance et les noter au tableau.
Etape 2: Loto sonore
Distribuer une planche de jeu par élève. Faire
écouter les différents sons les uns après les autres. Lorsqu’un élève entend un
son correspondant à une image de sa planche, il y place un jeton.
Le premier à avoir rempli sa planche de jeu a
gagné.
Compétence
visée :
→Identifier
la provenance d’un son et l’associer à sa représentation.
دەنگەکان
دەنگەکان
هەنگاوی یەکەم : دانانی گریمانە لەسەرسەرچاوە ( بنەڕەت)ی دەنگێك
گوێگرتن لە دەنگە جیاوازەکان یەك لە دوای یەك . دوای گوێگرتن لە هەر دەنگێك ، داوا لە قوتابییەکان دەکەین کە گریمانەیەك لەسەر سەرچاوەکانیان دابنێن و دواتر لەسەر تەختە بینووسن
هەنگاوی دووەم : یاری دەنگەکان
دابەشکردنی بۆردی یاری بەسەر قوتابییەکاندا . گوێگرتن لە دەنگە جیاوازەکان یەك لە دوای یەك . کاتێك قوتابییەك گوێ لە دەنگێك دەگرێت پەیوەندی بە وێنەیەکەوە هەیە کە لەسەر بۆردی یاریەکەی هەیە ، و دەبێت نێشانەیەك لەسەر ئەو وێنەیە دابنی کە گوێێ لە دەنگەکەی بووە ، ئەو قوتابییەی یەکەم جار بۆردەکەی پردەکاتەوە بە نیشانە براوەی یاریەکە دەبێت
:ئامانجەکان
دیاریکردنی سەرچاوەی دەنگەکان و بەستنەوەی بە و وێنەیەی کە ئاماژە بە دەنگەکەدەکات
Commentaires
Enregistrer un commentaire