Les sons MS/GS - دەنگەکان چوارساڵ / پێنج ساڵ





Les sons
                                                                 
Etape1: Emission d’hypothèses sur la provenance d’un son
→Faire écouter les différents sons les uns après les autres. Après l’écoute de chaque son, demander aux élèves d’émettre des hypothèses sur leur provenance et les noter au tableau.
Etape 2: Loto sonore
Distribuer une planche de jeu par élève. Faire écouter les différents sons les uns après les autres. Lorsqu’un élève entend un son correspondant à une image de sa planche, il y place un jeton.
Le premier à avoir rempli sa planche de jeu a gagné.
Compétence visée :
→Identifier la provenance d’un son et l’associer à sa représentation.


دەنگەکان 
هەنگاوی یەکەم : دانانی گریمانە لەسەرسەرچاوە ( بنەڕەت)ی دەنگێك 

گوێگرتن لە دەنگە جیاوازەکان یەك لە دوای یەك . دوای گوێگرتن لە هەر دەنگێك ، داوا لە قوتابییەکان دەکەین  کە گریمانەیەك لەسەر سەرچاوەکانیان دابنێن و دواتر لەسەر تەختە بینووسن 
  هەنگاوی دووەم : یاری دەنگەکان 
   دابەشکردنی  بۆردی یاری بەسەر قوتابییەکاندا . گوێگرتن لە دەنگە جیاوازەکان یەك لە دوای یەك .  کاتێك قوتابییەك گوێ لە دەنگێك دەگرێت   پەیوەندی بە وێنەیەکەوە هەیە کە لەسەر بۆردی یاریەکەی هەیە  ،  و دەبێت نێشانەیەك لەسەر ئەو وێنەیە دابنی کە گوێێ لە دەنگەکەی بووە  ، ئەو قوتابییەی یەکەم جار بۆردەکەی پردەکاتەوە بە نیشانە براوەی یاریەکە دەبێت 

:ئامانجەکان
دیاریکردنی سەرچاوەی دەنگەکان و بەستنەوەی بە و وێنەیەی  کە ئاماژە بە دەنگەکەدەکات 






Commentaires